]]>

FAQ


Când vizualizezi posibile zboruri pentru două persoane, se afișaza valoarea totală pentru două persoane sau valoarea totală, inclusiv toate taxele pe persoană?


La selectarea informațiilor prețul biletului este furnizat pe baza informațiilor inițiale introduse, inclusiv impozitele și taxele de aeroport.
Este posibil sa cumpar un bilet de avion online?
Da. Este posibil. Detalii
Cat timp este necesar pentru a răscumpăra biletul de avion?
Fiecare companie aeriana are regulile sale proprii. Atunci când achiziționati un bilet, verificați informațiile la managerii agenției 022-890-890
În cazul în care biletele sunt rezervate pe site-ul dvs. în ce formă va fi oferit biletul? (Necesar pentru depunerea viză)
Când rezervați un bilet de avion, se acorda un invoice, pe care îl puteți imprima si prezenta la cerere
Care este rata de convertire folosita la achitarea cu cardul in momentul procurarii biletelor pe site-ul avia.md ?
Atunci cind achitarea se face cu cardul de credit, convertirea va fi efectuata la cursul stabilit de catre banca emitenta a cardului. Pentru a afla mai multe detalii contactati banca emitenta.
Este posibil să procur bilet electronic de pe site-ul avia.md pentru minor neînsoţit ?
Din pacate, procurarea biletului electronic pentru minor neinsotit nu poate fi efectuata on-line deoarece acest serviciu presupune confirmarea din timp ceea ce nu poate fi indeplinit pe internet.
Este posibil de facut schimbarea numelui si prenumelui la un bilet deja procurat?
În conformitate cu regulile companiilor aeriene schimbarea de nume si prenume a pasagerului la un bilet deja procurat nu se permite.
Cum as putea returna biletul procurat?
Returnarea biletelor deja procurate se realizeaza in baza regulilor fiecarei companii in parte. Diferite companii aeriene, au reguli diferite. Atunci când cumpărati biletul, agentul trebuie să va explice toate regulile pe bilet.
Pot sa returnez biletul de avion, dacă am fost refuzat la primirea vizei?
De regula refuzul vizei nu reprezinta un motiv intemeiat pentru ca biletul sa fie returnat. Insa unele companii aeriene permit, ca exceptie, returnarea banilor pe bilet, in baza confirmarii oficiale de la ambasada.
Sunt din strainatate. Cum cumpar bilete de avion?
Daca locuiti in afara Republicii Moldova si doriti sa cumparati bilete de avion pentru d-voastra sau rudele sau cunostintele din Moldova, acest lucru este posibil intr-un mod foarte comod pentru ambele parti.

Dumneavoastra puteti alege cea mai buna varianta de calatorie, terminati reservare,indicati achitarea cu credit card,si pas dupa pas efectuati achitarea pe situl nostru.

Dupa ce primim confirmarea platii de la banca, in maxim 24 de ore biletele electronice vor fi transmise pe mail.
Ce este opțiunea +/- 7 zile?
Selectând această opțiune puteți găsi cel mai ieftin zbor într-un interval de 3 zile înainte și după datele de plecare și de întoarcere pe care le-ați ales. După alegerea prețului care vă interesează toate variantele de zboruri care corespund acestor date și prețului vor fi afișate.
Sunt reduceri pentru copii și bebeluși?
Multe companii oferă reduceri la prețul biletelor pentru copii și bebeluși. Aceste reduceri pot varia în funcție de companie, zbor și locuri disponibile.
Pot călători cu animale de companie?
Vă rugăm să contactaţi un agent care va verifica dacă şi în ce condiţii permite compania aeriană să călătoriţi împreună cu animalele dumneavoastră de companie. În situaţia în care compania aeriană permite acest lucru, agentul nostru va face cererea către companie şi vă va ţine la curent cu răspunsul primit din partea ei (confirmare sau infirmare).
Pretul care se afiseaza pe ecran este pentru o persoana sau suma totala pentru toti pasagerii?
Prețul afișat este indicat pentru o persoana, pentru a afla costul total și pentru fiecare în parte va trebuie sa faceți click pe opțiunea aleasa, iar apoi sa deschideți fereastra din coltul stâng "Detalii preț".
De ce cind incerc sa fac rezervare, si selectez pretul care imi convine si il pun in cosul de cumparaturi sistema imi raspunde ca asa pret nu mai este disponibil?
Posibil ,la momentul selectarii pretului concomitent cu Dumneavoastra cineva a reusit sa puna inainte in cosul de cumparaturi optiunea, fiind ultimul loc sistema va raspunde ca cu regret, pretul selectata nu este valabil, trebuie sa alegeti o alta zi.

Pentru a evita astfel de situatii va rugam ca de fiecare data pretul selectat sa il puneti in cosul de cumparaturi, numai dupa acesta puteti fi sigur ca pretul dat este disponibil.
Cum pot verifica dacă prețul ales include și bagaj de călătorie?
Dupa ce ati adaugat in cosul de cumparaturi optiunea aleasa, mai jos ve-ti gasi subdiviziunea "Restrictii bagaje" deschideti si cititi. Pentru mai multe detalii, contactați-ne.
Cum pot primi biletul achitat?
Trebuie sa luați legătura cu agentul companiei pentru a primi o copie la e-mail sau fax, sau va apropiați la filialele companiei pentru a ridica biletul.
Unde pot achita biletul rezervat?
Achitarea pentru biletul rezervat poate fi facuta in baza numarului contului obtinut in prealabil de la agent la orice filiala a bancilor:
  • Moldova Agroindbank S.A
  • Victoriabank S.A
  • BC Moldindconbank S.A
  • BC Mobiasbanca
precum si prin intermediul IS Posta Moldovei(atentionati agentului ca contul este de la Solei Turism), terminale QIWI si NetoPro.
Dacă am procurat un bilet tur retur, însă nu a fost posibilă utilizarea primului segment de zbor, în acest caz se permite utilizarea segmentului de retur?
Dacă aţi cumpărat un bilet tur retur, (de exemplu Chişinau - Frankfurt - Chişinău) şi nu aţi utilizat primul segment de zbor (adică Chişinau – Frankfurt), atunci rezervarea Dvs. pentru retur va fi anulată în comformitate cu politica companiei aeriene. Consecutivitatea utilizării segmentelor de zbor trebuie strict respectata conform itinerarului indicat in biletul Dvs. Deci DVS. nu puteţi utiliza segmentul de retur.
Termenul de valabilitate al pașaportului meu expiră în curând. Pot călători între timp?
Vă rugăm să vă asiguraţi că paşaportul dumneavoastră este valabil pentru perioada călătoriei. Аmbasadele unor state cer ca paşaportul să fie valabil pentru o perioadă suplimentară de timp. Informaţia despre cerinţele respective poate fi concretizată la ambasadele ţării în care urmează să călătoriţi.
Сum poate fi modificata data de zbor, care este posibilitatea de a se refuza de zbor , sau de o portiune de zbor?
  • Este necesar sa va adresati la reprezentantele companiilor aeriene, sau in oficiul unde ati procurat biletul de avion.
  • Toate modificarile si anularile se vor efectua in conformitate cu regula tarifara impusa de comapania aeriana. Toate aceste reguli sunt explicate in momentul achizitionarii biletul
Pot sa perfectez biletul deja cumpărat pentru o alta persoană?
Biletul de avion nu poate fi transferat altei persoane. Dacă nu puteţi călători la datele de pe biletul dumneavoastră vă rugăm să verificaţi condiţiile de schimbare sau anulare a biletului de avion. Trebuie să ţineţi cont că nu toate biletele de avion sunt rambursabile şi anumite companii impun taxe de penalizare pentru schimbare sau rambursarea biletului. Doar unele companii si unele tarife, permit transferul biletului prin modificarea numelui, cu achitarea unei penalitati
Care este rata de convertare aplicata la achitarea biletelor?
In cazul achitarii cu cardul de credit pe site-ul agentiei, convertarea va fi efectuata la cursul stabilit de catre banca – emitenta. Pentru a afla cursul aplicat, va rugam sa luati legatura cu banca emitenta a cardului pe numarul de telefon indicat pe versoul cardului.

Achitarea in LEI este posibila in orice zi la cursul comercial(Cu exceptia Air Moldova si Siberian Airlines, care se achita dupa cursul BNM), in urmatoarele oficii:
  • bd.Negruzzi 5, de la 0800-1930 (iarna) , с 0800-2000 (vara)
  • str.Decebal 64, de la 0900-1800, cu exceptia simbetelor si duminicilor
  • in aeroport, de la 0800-2000 (iarna), с 0800-2200 (vara)
Se poate comanda scaun cu rotile prin rezervarea online?
Pentru asigurarea deservirii pasagerului cu cărucior rugăm să ne contactați la telefonul: +373 022 890-890
Ce trebuie să fac dacă nu am avut timp să plătesc rezervarea în timpul alocat ?
Scrieți-ne noua și noi vom prelungi perioada de plată, dacă compania aeriană permite. Dacă este posibil , vom face modificări și pe adresa Dvs de e-mail automat va veni un e-mail cu o nouă perioadă de plată. Din păcate, în cazul în care termenul de plată inițial a rezervării este critic, de exemplu, o oră cel mai probabil nu vom putea prelungi rezervarea.
Cum procedez dacă nu merge achitarea online?
Încercați sa achitați din nou. Achitarea poate sa nu se efectueze de la diferite motive, sau posibil, a doua sau a treia încercarea va fi cu succes. Dacă totuși nu s-a primit achitarea cu credit card adresați-vă la banca cardului Dvs sau ne contactați pe numărul de telefon 022 890-890.
De ce itinerarul este în limba engleza?
Itinerarul în limba engleza este clar la recepție în orice aeroport din lume, de aceea este garantat ca Dvs puteți cu succes înregistra la ruta și sa va urcați în avion.
Cu cit timp înainte de plecare trebuie sa fiu la aeroport?
La aeroport trebuie sa fiți cel putin cu 2 ore înainte de zbor. Pe site-urile unor companii aeriene se spune ca cel mai bine sa ajungeți la aeroport cu 3 ore înainte de plecare. De obicei se referă la zborurile lungi.
Ce trebuie să fac dacă am uitat numărul meu de rezervare?
Nu există nici un motiv de îngrijorare. Putem găsi numărul Dvs de rezervare după nume, adresa de e-mail sau alte detalii care ați completat pe site-ul nostru în timpul procesului de rezervare.
Ce este biletul electronic?
Biletul electronic sau e-ticket este echivalentul modern al unui bilet de hîrtie. Pentru cumpararea unui bilet se procedeaza ca deobicei, doar ca acum informatiile de calatorie nu se tiparesc pe formular, ele se salveaza in baza de date electronica. Cel mai eficient mod de a procura un bilet de avion: faceti rezervarea pe saitul nostru www.avia.md in sectiune “Biletele de Avion”
Care sunt avantajele unui bilet electronic?
Dvs economisiti timp considerabil: puteti cumpara un bilet de avion de pe saitul nostru fara a parasi casa, si dureaza doar cîteva minute.

Un bilet de avion elecronic nu-l puteti uita sau sa-l pierdeti, el este in baza de date.

Imediat dupa procurarea biletului electronic Dvs puteti transmite detaliile despre calatorie persoanelor interesate: rude, prieteni sau partineri de afaceri.
Cum sa rezervez un bilet de avion online?
Intrati pe saitul nostru www.avia.md si selectati sectiunea “Bilete de Avion” completati toate formularele necesare.
Care este ora de placare specificata in momentul procurarii biletului?
Pe site mereu este indicata ora locala a plecarii a orasului din care zburati si ora locala a aterizarii.
Este posibil de procura un bilet de avion online cu data deschisa la retur?
La momentul de fata nu se procura un bilet de avion online cu data deschisa.