Informatie despre site

Descrierea sistemului de rezervări bilete de avion online AVIA.MD (denumit în continuare AVIA.MD)

CUPRINS

  1. Despre AVIA.MD
  2. Informaţii despre client – cumpărător
  3. Locuri libere în avion şi costul acestora
  4. Camere de hotel şi costul lor
  5. Plata comenzilor (bilete de avion, camere de hotel, etc)
  6. Metode de plată a comenzilor
  7. Asigurarea securităţii informaţiilor privind deţinătorul cardului bancar
  8. Livrare biletelor de avion
  9. Termenii de efectuare a modificărilor și de restituire a biletului de avion
  10. Termenii de efectuare a modificărilor şi de anulare a rezervării unei camere de hotel
  11. Restituirea banilor
  12. Răspunderea părţilor
  13. Datele personale şi informaţii

1. Despre AVIA.MD

  • AVIA.MD aparţine companiei "MS TRAVEL GROUP" SRL. Serviciile cu privire la rezervarea și plata biletelor de avion online prin intermediul site-ului sunt furnizate în conformitate cu legislaţia Republicii Moldova. AVIA.MD este destinat pentru utilizarea personală.
  • AVIA.MD este un sistem dinamic, ce înseamnă că în componentele sale, în orice moment, furnizorii de servicii pot efectua modificări şi completări. Prin urmare toate informaţiile primite de client, la cerere, se propun să fie utilizate pe bază de "AȘA CUM ESTE" (AS IS) şi reprezintă oferta. Informaţia despre opţiunile de zbor disponibile în sistem, se consideră o ofertă publică irevocabilă pentru fiecare comandă concretă. Plata opţiunii de zbor alese de către client este o acceptare a ofertei publice.
  • Companiile aeriene sunt furnizori independenţi de servicii pentru site-ul AVIA.MD.
  • Informaţia cu privire la biletele de avion şi regulele tarifului existente este informaţia furnizorilor de servicii. Această informație este plasată în AMADEUS - sistemul global internaţional de rezervare a biletelor de avion de către furnizori și la care clientul are acccesul prin AVIA.MD. AVIA.MD nu este responsabil de acţiunile şi greşelile oricărui furnizor de servicii, atunci când aceştia oferă informaţii cu privire la servicii sau pentru orice neclarităţi sau informaţii inexacte privind serviciile, precum şi orice daune sau pierderi cauzate de astfel de informaţii.

2. Informaţii despre client – cumpărător

  • În momentul rezervării şi plăţii oricăror servicii prin intermediul site-ului AVIA.MD clientul garantează că toate informaţiile despre sine sau persoanele menţionate de către el în comandă sunt corecte şi actuale.
  • AVIA.MD îşi rezervă dreptul de a anula comanda în cazul în care informaţiile personale sau de contact au fost prezentate în mod incorect sau în cazul în care nu sunt menţionate.

3. Locuri libere în avion şi costul acestora

  • Informaţiile privind disponibilitatea locurilor libere în avion şi costul acestora sunt puse la dispoziţia clientului în regim Online (în timp real), imediat după ce s-au primit informaţiile de la sistemele de rezervare internaţionale (estimat în termen de pînă la 2 minute) - 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână (24/7).

4. Camere de hotel, tururi şi costul acestora

  • Puteţi obţine informaţii despre tururile prin Moldova, despre disponibilitatea camerelor în hotelurile din Chişinău şi despre costul acestora - la numărul de telefon + (37322) 890-900. Informații privind rezervări hoteluri (sejururi) în străinatate la numărul de telefon + (37322) 840-840.
  • Informațiile despre tururi, despre disponibilitatea (sau lipsa) camerelor de hotel şi despre costul acestora în regim LA CERERE, sunt transmise clientului în perioada de la 2 ore la 2 zile, de luni până vineri, în timpul orelor de lucru de la 7:00 până la 16:00 GMT ( de la 9:00 până la 18:00 ora locală [a Moldovei])
  • Confirmarea informaţiilor cu privire la disponibilitatea camerelor de hotel se efectuează prin telefon și / sau prin e-mailul site-ului AVIA.MD sau prin fax.

5. Plata comenzilor (biletelor de avion, a camerelor de hotel, etc)

  • Înregistrarea comenzii (eliberarea biletului de avion, rezervarea unei camere de hotel, sejurului sau excursiei) se face numai după primirea în întregime a plății din partea clientului.
  • Disponibilitatea locurilor în avion şi costul acestora - este o informaţie care se schimbă în mod dinamic, în funcţie de disponibilitate locurilor libere. Această informaţie este furnizată online în timp real şi actualizată în mod automat, imediat ce se schimbă situaţia.
  • Dacă biletul convenabil este găsit, atunci plata acestuia se poate face imediat, în regim ON-LINE.
  • Dacă aceasta este permisă de normele de înregistrare, atunci plata comenzii poate fi efectuată nu mai târziu de data specificată în contul special de plată a biletului de avion. Contul cu informaţii despre zbor, costul biletului de avion, termenii de plată, este transmis clientului pe contul specificat de acesta în momentul rezervării biletului. În lipsa unui termen de plată prevăzut de confirmare a plății biletului de avion - rezervarea este anulată automat.
  • Costul curent al biletului de avion este valabil doar în momentul cererii în sistemul de rezervare a biletelor.
  • Suma unor tarife, în conformitate cu normele companiei aeriene este valabilă numai în momentul eliberării biletului în ziua rezervării. În cazul în care eliberarea nu se poate face în ziua rezervării, companiile aeriene individuale îşi rezervă dreptul de a modifica valoarea tarifului. Explicațiile cu privire la tarife, pot fi obţinute de client de la agentul de vânzări de bilete de avion prin telefon sau e-mail.
  • Comenzile neachitate (rezervarea biletelor de avion, a camerelor de hotel, a tururilor şi a altor servicii / produse) vor fi anulate.
  • Rezervarea şi plata biletelor de avion pe site-ul AVIA.MD pot fi făcute de către Client numai în cazul în care el/ea a împlinit vârsta de 18 de ani.
  • Vizitatorii site-ului care s-au înregistrat pe site-ul AVIA.MD, pot vedea statutul cererii lor sau statutul de plată în zona personală a clientului.

6. Metode de plată a comenzilor

  • Odată ce aţi rezervat un bilet de avion, sistemul AVIA.MD vă va da un număr unic de comandă ( ID-ul comenzii) şi o să-l trimită la adresa de e-mail specificată de d-voastră în momentul rezervării. Memorizați-l sau imprimați-l, astfel încât să-l puteţi specifica atunci când veți plăti la bancă sau în biroul companiei "MS TRAVEL GROUP" SRL.

6. Biletul de avion poate fi plătit prin unul din cele trei moduri:

  • În regim ONLINE cu cardul de credit. Acceptăm tipurile de card Visa, Mastercard.
  • În orice filială a oricărei dintre următoarele bănci din Republica Moldova: Moldova-Agroindbank, Moldindconbank, Victoriabank, Mobiasbanca, precum şi în oricare dintre oficiile Poșta Moldovei.
  • În numerar, în oricare dintre birourile ale companiei ,,MS TRAVEL GROUP" SRL.
  • Tururile prin Moldova, camerele de hotel în hotelurile din Chișinău pot fi plătite în numerar sau cu cardul de credit la oricare dintre birourile companiei "MS TRAVEL GROUP" SRL și prin transfer bancar în contul companiei "MS TRAVEL GROUP" SRL.

7. Asigurarea securităţii informaţiilor privind deţinătorul cardului de credit

  • Întregul proces de autorizare şi de transfer de fonduri de pe cardul solicitantului / clientului se efectuează în regim de conexiune sigură la serverul centrului de procesare al băncii Moldova-Agroindbank SA, Chişinău, Republica Moldova – licențiată de către sistemele internaţionale de plăţi Visa International şi Master Card pentru a efectua acest tip de servicii.
  • Spre atenţia deținătorilor cardurilor de credit. Numele şi adresa plătitorului trebuie să coincidă cu numele şi adresa deținătorului cardului de credit, cu care s-a plătit pentru servicii.

8. Livrarea biletelor

  • Biletul de avion poate fi emis sub forma unui bilet electronic sau sub forma unui bilet tipărit.
  • Livrarea biletului în format electronic se face prin e-mail.
  • Livrarea biletului în formă tipărită poate fi efectuată prin curier. O livrare obișnuită prin Chișinău - în următoarea zi lucrătoare după cumpărarea biletului de avion sau de comun acord cu agentul de vânzare de bilete. Livrare - gratuită.

9. Termenele de efectuare a modificărilor și de rambursare a banilor

  • Restituirea aproape a fiecărui bilet de avion impune amenzi (de până la 100% din cost).
  • În cazul unor modificări sau a anulării biletului de avion achitat trebuie obligatoriu să contactați operatorul la numărul de telefon +(373 22) 890-890

10. Termeni de efectuare a modificărilor şi de anulare a rezervării unei camere de hotel

  • Modificarea rezervării este posibilă numai prin anularea rezervării curente și efectuarea unei noi rezervări.
  • Clientul are posibilitatea de a refuza rezervarea achitată fără penalităţi, nu mai târziu de 72 de ore înainte de data prevăzută a cazării în hotel.
  • În caz de anulare a rezervării cu mai puţin de 72 de ore înainte de data prevăzută pentru cazarea turistului sau neprezentarea clientului (adică a turistului) la Hotel ("no-show"), Clientul trebuie să plătească site-ului AVIA.MD o amendă în valoare de 100% (o sută de procente), din costul camerei (camerelor) de hotel pentru primele zile de ședere.
  • Anularea rezervării camerei de hotel într-o zi liberă sau de sărbătoare, se consideră prezentat spre examinare primul, acesta fiind urmat de o zi de lucru.
  • În momentul anulării comenzii plătite rambursarea banilor se face în conformitate cu normele hotelului - furnizorului de servicii şi pot acţiona ca norme standarte, precum şi individuale - pentru un anumit hotel sau anumite camere. În cazul unor modificări sau a anulării camerei de hotel plătite trebuie în mod obligatoriu să contactați operatorul la numărul de telefon +(373 22) 890-057

11. Rambursarea banilor

  • În cazul achitării prin card bancar, rambursarea banilor se va face pe cardul bancar cu care s-a efectuat plata.
  • În cazul achitării prin prin alte forme de plată, banii vor fi rambursaţi la vizita pesonală a clientului la un oficiu de vănzări (Bl. Negruzzi, 5). Detalii la numărul de telefon. +(373 22) 890-890

12. Răspunderea părţilor

  • Răspunderea părţilor în momentul rezervării şi plății serviciilor pe site-ul AVIA.MD este afișată în secțiunea site-ului AVIA.MD ,,Informații juridice,,.

13. Date personale şi informaţii

  • Toate datele personale specificate de utilizator la înregistrare în sistem și în procesul comenzii sunt utilizate exclusiv pentru procesarea vânzării serviciilor corespunzătoare, identificarea şi asistenţa clienţilor sistemului AVIA.MD.
  • AVIA.MD în nici un caz nu dezvăluie sau transmite datele personale ale utilizatorilor şi a clienţilor altor părți, precum şi nu folosește acestea pentru distribuirea neautorizată a materialelor care nu se referă la comenzile efectuate de către client.
2021-06-04
logo